Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Ludovic H.
Good while it lasted
Hodnotil uživatel Véronique M.
Hodnotil uživatel Pascale M.
Hodnotil uživatel Christine R.
Hodnotil uživatel Isabelle D.
Hodnotil uživatel Emilie P.
Très bon, produits locaux, service efficace et agréable
Hodnotil uživatel BERENGERE R.
Hodnotil uživatel zoé b.
Service au top et un régal dans l'assiette !
Hodnotil uživatel Ornella V.
Hodnotil uživatel David L.
Très chouette restaurant. Le repas était très bon, le personnel agréable et chaleureux et les WC mémorables. Je recommande les yeux fermés.